måndag

godmorgon!

jag börjar egentligen klockan 7 men jag vaknade inatt av att jag hade väldigt ont i huvudet, kunde inte sova så jag var tvungen att ligga och trycka med handen mot huvet men de gick inte över. gick runt i hela huset för att leta efter ipren eller alvedon men hittade inga. klockan 6 väckte jag mamma och frågade vart de fanns så jag tog två och var tvungen att gå och lägga mig en stund igen. ringde min chef och berättade som det var så ska åka till jobbet om ett litet tag. ska äta frukost snart och sen klä på mig och åka.

och förresten, att sd kommit in i riksdagen är helt sjukt. jag kan inte förstå vad människorna som röstar på detta tänker med. tror att dom som röstat inte tänkt alls, utan bara att det vore en rolig grej att rösta på sverigedemokraterna. dom förstår nog inte riktigt vad det innebär, det är pinsamt. men alliansen har 4 år till att visa vad dom går för. nu ska jag lägga in baugetterna i ugnen!



idag hoppas jag på att träffa hanna och ása! peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0