TJA


har inte skrivit alls här på hela veckan, coolt. jag har jobbat färdigt min första vecka och det känns väldigt bra. förrutom att gå upp halv sex på morgonen! jag har jätte trevliga arbetskamrater :)

i fredags kväll firade vi elin som fyllde 18 år, vi hämtade henne hemma hos sig utan att hon anade någonting, slängde på henne fula kläder och en prinsesskrona. åkte mot coop för att skämma ut henne lite då hon fick ta bilder med olika folk. handlade också lite till förfesten. åkte sen upp på stan, tog lite fler bilder och sen förfest på julias mammas stora kontor! dempa ringde och berättade att vi vann rimtävlingn hahaha, så vi fick 10 gratisbiljetter och vip inträde så vi fortsatte alltså kvällen inne på strömpis!

igår åkte jag med julia till coop för att köpa hårfärg till hennes hår och nu är det BRUNT!! rödbrunt, så jävla snyggt! nu är jag as sugen på att klippa mig och färga mitt hår! får se hur det blir. på kvällen kollade vi på film och sådär :)

ha en as bra söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0