min helg

vad fort den här helgen har gått, jag har haft finbesök av min kusin ifrån stockholm! i fredags var vi bara hemma hos min pappa med han harriet, sussie och camilla. åt mat och pratade och umgicks. somnade ganska tidigt, kanske vid halv två! gick upp vid tio på lördagen, hon åkte iväg till sin mormor&morfar med camilla sussie och harriet. på kvällen åkte jag hem till ása! vi fixade oss och sedan kom min kusin, jollan, jasna, lollo, sebbe, jp, gabbe och gustav! mycket trevlig kväll även fast de blev lite för mycket haha. mamma kom och hämtade mig och jag slocknade i sängen direkt när jag kom hem. hela söndagen låg jag i sängen och kollade criminal minds! frammåt kvälllen åkte jag och julia till coop och handlade lite mat och sedan gjorde vi middag och kollade på wallander! :) riktigt bra helg!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0