veckan

här har det vart tyst några dagar nu. veckorna går ju så himla snabbt så att man missar att uppdatera ett par dagar är lätt. i måndags hade vi tacokväll hos helena, åt tacos och pratade massor med nödvändig skit! mycket bra kväll!

i tisdags så var jag och tränade med julia på dagen, och på kvällen så mötte jag upp jasna&sofia för en fika på stan. satt och snacka ett par timmar om allt som hänt sen senast och efter det tog jag bussen hem till ása. efter ett tag kom becka med och vi satt och pratade till klockan blev halv elva och mamma kom och hämtade mig.

på onsdagen vart de upp halv nio för de var dags för min första provdag på nya jobbet. jag själv tycker att de gick riktigt bra och tycker de va roligt, tror jag kommer trivas väldigt bra där! fick med mig ett par filmer hem, tog med mig dom och julia hem till helena på kvällen. kvällen vart dock inte som planerad, jag och julia kollade filmen själva!


imorgon är de dags för andra provjobb dagen och jag längtar, tycker de är så kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0